Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Саннікова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Саннікова С. Ф. Підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом удосконалення керування виробничою діяльністю [Електронний ресурс] / С. Ф. Саннікова, М. В. Іванова // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(1). - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8(1)__14
| 2. |
Саннікова С. Ф. Застосування індексного методу для аналізу ефективності використання ресурсів підприємства [Електронний ресурс] / С. Ф. Саннікова // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_21 Досліджено зв'язок між динамікою темпу зростання товарної продукції, валового прибутку підприємства та динамікою темпів зростання ефективності використання виробничих ресурсів і витрат на них, що надає змогу визначити необхідний напрям управління ресурсами підприємства.
| 3. |
Саннікова С. Ф. Аналіз витрат і результатів операційної діяльності в залежності від інноваційної спрямованості виробництва [Електронний ресурс] / С. Ф. Саннікова, А. С. Головко // Економічний простір. - 2014. - № 89. - С. 205-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_89_22
| 4. |
Саннікова С. Ф. Аналіз збутової діяльності підприємства на основі оцінки ефективності витрат на збут [Електронний ресурс] / С. Ф. Саннікова, М. В. Іванова // Економічний простір. - 2017. - № 117. - С. 192-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_117_19
| 5. |
Іванова М. І. Oсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльності [Електронний ресурс] / М. І. Іванова, С. Ф. Саннікова, О. В. Варяниченко, К. С. Крайняк // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_18
| 6. |
Саннікова С. Ф. Наукове підґрунтя та основні тенденції інновацйної активності промислових підприємств України [Електронний ресурс] / С. Ф. Саннікова, М. В. Іванова // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 3. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_3_13
| 7. |
Iвaнoвa M. В. Статистичний аналіз якісних змін у промисловості [Електронний ресурс] / M. В. Iвaнoвa, С. Ф. Саннікова // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 5(1). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2019_5(1)__8
| 8. |
Іванова М. І. Соціальна відповідальність як ключова компетенція забезпечення сталого розвитку підприємств [Електронний ресурс] / М. І. Іванова, В. Я. Швець, С. Ф. Саннікова, О. В. Варяниченко, А. В. Бардась // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 176-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_26 Мета роботи - обгрунтування актуальності формування ефективного партнерства бізнесу з громадськими організаціями для забезпечення сталого розвитку, застосовуючи концепцію соціальної відповідальності (КСВ) як ключову компетенцію. Компетенції сучасних компаній дозволяють формувати стратегічний розвиток підприємства як відкритої системи, враховуючи вплив екологічних, соціальних та економічних факторів з дотриманням концепції соціальної відповідальності, яка позитивно впливає на лояльність споживачів, корпоративну репутацію, задоволеність і довіру ділових партнерів та забезпечує реалізацію стратегії сталого розвитку. При виконанні дослідження були використані загальнонаукові та спеціальні методи системно-структурного аналізу і синтезу - для взаємозв'язку між сталим розвитком, стратегією сталого розвитку, соціальною відповідальністю і КСВ; метод порівняння - при з'ясуванні мотивів бізнесу при КСВ та факторів, які сприяють формуванню привабливості громадських організацій (ГО) щодо очікувань бізнесу; систематизації - для визначення переваг, які бізнес отримує від співпраці з ГО. За результатами огляду літератури було виокремлено рівні соціальної відповідальності (особистісний, підприємства, суспільний, державний, глобальний); цілі та завдання корпоративної соціальної відповідальності та її взаємозв'язок зі стратегією сталого розвитку. З'ясовано, що вищим рівнем КСВ є благодійна діяльність. Проведені дослідження показали доцільність і необхідність партнерства бізнесу та громадських організацій. При виборі партнерів до співпраці у сфері реалізації соціально значущих ініціатив доцільно спиратися на дослідження індексу ESG прозорості українських компаній та обирати партнерів з вищим рівнем розкриття інформації за критеріями "Політика КСВ", "інтегрованість Цілей сталого розвитку в КСВ-стратегію / цілі компанії (зобов'язання)". Партнерська співпраця бізнесу з громадськими організаціями допомагає пришвидшити процес прийняття рішень і надає більше впевненості, що їхня підтримка буде використана належним чином. Перспективами подальших досліджень є оцінювання ефективності реалізації КСВ-стратегії підприємства та адаптація застосування індикаторів оцінювання екологічної, соціальної та управлінської стійкості (ESG) до умов України.
| 9. |
Черниш О. А. Типологія сучасних лексикографічних видань [Електронний ресурс] / О. А. Черниш, З. А. Білошицька, С. Б. Саннікова, К. І. Парнус // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 26(2). - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_26(2)__36
| 10. |
Виговський В. Г. Ефективність маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах [Електронний ресурс] / В. Г. Виговський, О. А. Виговська, І. М. Царук, Г. Ю. Ткачук, С. Б. Саннікова // Економіка, управління та адміністрування. - 2023. - № 2. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2023_2_8
|
|
|